Nuotolinė prekių pirkimo- pardavimo sutartis

1. Bendrosios nuostatos. Informacija apie Pardavėją.

1.1. Prekių pirkimo – pardavimo sutartis yra teisinis dokumentas abiem Šalims, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę vykdant prekybą elektroninėje parduotuvėje www.moto-sprintas.lt. Pardavėjas yra MB „Meškos vartai“, Lietuvos įmonė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 303240765, buveinės adresas Telšių g. 5, Plungė, LT-90162. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras. Pardavėjo PVM mokėtojo kodas LT100009655512. Daugiau informacijos apie Pardavėją pateikiama skiltyje „Apie mus/kontaktai“.

1.2. Sutartyje nustatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja perduoti prekes Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir atsiskaityti už jas pateiktame užsakyme numatyta tvarka.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo 16 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų ar rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje pasirinkęs norimas prekes ir suformavęs prekių krepšelį, nurodo visus būtinus duomenis ir susipažinęs su pirkimo-pardavimo sutartimi (kai kuriais atvejais tai nurodoma kaip pirkimo-pardavimo Taisyklės), paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ bei atlieka atsiskaitymą užsakyme pasirinktu būdu arba sumoka grynaisiais kurjeriui atsiimdamas prekę.

2. Duomenų apsauga

2.1. Be atskiro Jūsų sutikimo neperduosime Jūsų asmens duomenų, namų adreso ar elektroninio pašto adreso tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas su Pirkėjo užsakymo įvykdymu susijusias paslaugas. Šiais atvejais perduodami tik būtini duomenys. Įvykdžius sutartį ir galutinai sumokėjus už prekę Jūsų duomenys daugiau nebegali būti naudojami.
Jei užsiprenumeravote mūsų naujienas, Jūsų pavardė ir elektroninio pašto adresas bus naudojami siunčiant reklaminius pranešimus. Turite teisę bet kuriuo metu nemokamai pasiteirauti apie išsaugotus savo duomenis, taip pat galite juos pataisyti, blokuoti ar ištrinti. Kreipkitės į mus el. paštu, kurį rasite skiltyje „Kontaktai“.

2.2. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti  atskleidžiami tik
LR teisės aktų numatyta tvarka.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Pardavėjui priklausančioje elektroninėje parduotuvėje vadovaujantis šia sutartimi ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir sumokėti už prekes bei jų pristatymą.

3.3. Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pardavėją jei, jeigu pasikeičia Pirkėjo duomenys po užsakymo patvirtinimo.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. O jeigu taip atsitinka, privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

3.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šia pirkimo-pardavimo sutartimi ir įsipareigoja jų laikytis.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti ar nutraukti Pirkėjui galimybę
naudotis elektronine parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui.

4.2. Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jei Pirkėjas nesumoka už prekes per 24val. nuo užsakymo pateikimo. Ši nuostata negalioja, kai pasirenkamas apmokėjimas grynais kurjeriui prekių pristatymo metu.

4.3. Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti šią sutartį, atsižvelgdamas į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

4.6. Pardavėjas dėl objektyvių priežasčių negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja informuoti Pirkėją nedelsiant ir grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 2(dvi) darbo dienas, jei buvo atliktas išankstinis užsakymo apmokėjimas.

4.7. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

5. Prekių pristatymas

5.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

5.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba nurodyti įgaliotą asmenį. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

5.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba naudojantis stacionarių pašto automatų paslauga.

5.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais užsakymo pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.

5.5 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

5.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pristatyta pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

5.7. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo įvertinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius apie siuntos priėmimą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pasakyti kurjeriui, kad pažeidimai būtų pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir informuoti apie tai Pardavėją. Kai siunta atsiimama iš stacionarių paštomatų ir pastebima apie siuntos pakuotės pažeidimą, jei yra techninė galimybė, nufotografuoti siuntą prie neuždarytų siuntos terminalo durelių. Nesant galimybei nufotografuoti, siuntą prikelti arčiau prie siuntų terminalo stebėjimo vaizdo kameros ir apsukti iš visų pusių, pasižymėti datą ir laiką, paštomato adresą ir kaip galima greičiau informuoti Pardavėją.  Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

5.8. Prekės į Kuršių Nerija per kurjerį nepristatomos.

6. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

6.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje  ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su mokesčiais.

6.2. Pardavėjas po užsakymo gavimo, patvirtina Pirkėjo užsakymo priėmimą ir jo būklę. Informacija siunčiama elektroniniu paštu kurį nurodė pirkėjas registruodamasis.

6.3. Gavus el. paštu užsakymo patvirtinimą, bus nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, kaina,  pristatymo mokestis ir galutinė prekių kaina su visais mokesčiais. Užsakymo informaciją ir suformuotas sąskaitas pirkėjas taip pat gali matyti prisijungęs prie savo paskyros.

6.4. Pirkėjai už prekes atsiskaito vienu iš šių būdų:

6.4.1 atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas atsispausdinęs užsakymą, perveda pinigus į elektroninės parduotuvės www.moto-sprintas.lt nurodytą banko sąskaitą.

6.4.2 atsiskaitymas grynais pinigais prekių pristatymo metu – tai atsiskaitymas, kai Pirkėjas, prekių
pristatymo metu atsiskaito su prekes pristačiusiu kurjeriu grynais pinigais arba bankine mokėjimo kortele, pagal kurjerio pateiktą pinigų priėmimo kvitą.

6.4.3 atsiskaitymas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas Pardavėjo įdiegta automatizuota elektroninių mokėjimų sistema, kurią teikia elektroninių mokėjimų tarpininkai kaip: Opay, Peysera, Paypal ar kiti šios paslaugos teikėjai.

7. Prekių grąžinimas, sutarties atsisakymas

7.1 Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, grąžinti gautas (atsiimtas) nenaudotas prekes per keturiolika dienų nuo prekių gavimo. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pareikšti Pardavėjui apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. Pirkėjo teisė grąžinti prekes taikoma tik fiziniams asmenims.

7.2 Prieš grąžindamas prekes Pirkėjas iš anksto informuoja pardavėją www.moto-sprintas.lt kontaktų skyriuje nurodytu elektroniniu paštu ar telefonu. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą ir nurodo kokiu adresu grąžinti prekes.

7.3 Grąžinama Prekė(s) turi būti nenaudota(os), nesugadinta(os), nepraradusi(os) prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, plombos, apsauginės plėvelės, prekė(ės) pilnos komplektacijos kaip ir gautos, nesubraižyta(os), nesutepta(os), dalys nebuvo bandytos sumontuoti (su varžtų sukimo žymėmis ar pan.), nesulaužyta(os) ar kitaip nepažeista(os). Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su Preke) viskas tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.  

7.4 Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant sutarties 7.3 punkte nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Tai yra Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.

7.5 Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. 

7.6  Prie grąžinamos prekės Pirkėjas prideda "Nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo aktą" arba kitą laisvos formos aktą, kuriame nurodo grąžinamos prekės pavadinimą, prekės kodą, užsakymo numerį, sąskaitos numerį ir kitą būtiną informaciją lėšų grąžinimui. Nuotoliniu būdu grąžintoms prekėms kurios atitinka 7.3 punkto numatytus reikalavimus piniginės lėšos grąžinamos tik pervedimu į bankinę sąskaitą.

7.7 Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo sutarties 7.3, 7.4 punktams.

7.8 Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas (jei tokios būtų). Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.

7.9 Pirkėjo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma šioms sutartims: 

7.9.1 paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai pardavėjas visiškai įvykdys sutartį;

7.9.2 sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo (vartotojo) asmeninėms reikmėms; 

7.9.3 sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

8. Prekių kokybė, garantija.

8.1 Pardavėjas garantuoja, kad Prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos nustatytus standartus, o jeigu tokių standartų nėra numatyta – įprastinius reikalavimus, keliamus Prekių pardavimui mažmeninėje prekyboje.

8.2 www.moto-sprintas.lt parduotuvės prekėms yra taikoma 6 mėnesių komercinė kokybės garantija. Pardavėjo teikiama komercinė kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato prekės garantija pagal įstatymą ar kiti teisės aktai.

8.2.2 Pardavėjo prekės garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos ir apkrovos, prekė naudota pagal jos paskirtį, dalys naudotos jai numatytoje (prekės aprašyme nurodytoje) transporto priemonėje. Prieš naudodamasis preke Pirkėjas turi atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukcija ir ja vadovautis jei tokia yra.

8.2.3 Variklio sudedamosioms dalims ir elektros sistemos dalims (bet kuri dalis per kurią bent laikinai prateka bet kurios įtampos elektros srovė) komercinė 6 mėnesių kokybės garantija taikoma tik tada, kai dalis(ys) buvo sumontuota profesionaliai. Tai yra detalė į transporto priemonę buvo įdėta automobilių ar motociklų servise ir Pirkėjas Pardavėjui gali pateikti atliktų darbų įrodančius dokumentus (sąskaitą faktūrą, darbų atlikimo aktą ar pan.)   

8.3.      Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis šioje sutartyje įtvirtinta tvarka ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus. 

8.4.      Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl nekokybiškos, brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@moto-sprintas.lt arba teirautis nurodytais kontaktais tinklapyje. 

8.5. Teikdamas pretenziją Pirkėjas turi pridėti prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą bei nurodyti tokią informaciją:

a)   įvardyti prekės defekto, gedimo požymius jo atsiradimo aplinkybes ar trūkstamą dalį;

b)   pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, prekės nuotrauką ar vaizdo medžiagą, (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti ar nufilmuoti). 

8.6. Teikdamas prašymą Pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a)    Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant prekės trūkumus, jei tai įmanoma;

b)    atitinkamai sumažinant prekės pirkimo kainą;

c)     pakeičiant prekę analogiška tinkamos kokybės preke;

d)     grąžinant sumokėtą prekės kainą ir atsisakant Sutarties, kai netinkamos kokybės prekės yra esminis užsakymo pažeidimas. 

8.7. Pardavėjo atsakymas į pateiktą pretenziją pateikiamas Pirkėjui per septynias dienas.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos ar užsakymo formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve Moto-sprintas.lt

9.3  Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės Moto-sprintas.lt  teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

9.4  Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl
to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šia sutartimi, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5  Pirkėjui užsakius prekes Pardavėjas gali vienašališkai nutraukti sudarytą užsakymą jeigu Pardavėjui kilo įtarimas, kad Pirkėjas pateikė netikslius asmens duomenis, ir/arba Pardavėjui nepavyko susisiekti su Pirkėju  trijų dienų laikotarpyje. Pardavėjas nekompensuoja dėl tokio sutarties nutraukimo atsiradusios žalos.

10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas ar skirti Pirkėjui nuolaidų kuponų.

10.2  Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų ar „Nuolaidų kuponų“
sąlygas, galiojimo terminą ar juos panaikinti. Bet kokie pakeitimai ar panaikinimai įsigalioja tik nuo jų atlikimo momento.

10.3 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

10.4 Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Apie mus / Kontaktai“ ar "susisiekite su mumis" nurodytais telefonais ir elektroninio pašto adresais.

10.5 Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių užsakymo pranešimų žinučių dėl prasto internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų ar kitų trečiųjų šalių netinkamai teikiamų paslaugų.

11. Baigiamosios nuostatos

11.1 Visi ginčai, nesutarimai ir reikalavimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kylantys iš šios pirkimo-pardavimo sutarties, nagrinėjami ir sprendžiami šalių derybų keliu. Derybų pradžia laikytinas vienos Šalies raštiškas kreipimasis į kitą, nurodant ginčo dalyką, kaltus Šalies veiksmus, kurie pažeidžia kitos Šalies teises, pažeidimų pašalinimo būdą ir terminus.

11.2 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

11.3 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo nuorodą į elektroninio ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/

11.2 Neišsprendus ginčo derybomis, jis sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta teismine tvarka.